Sunday, June 1, 2008

儿童节


朋友,家阵已经唔系车衣女时代了,想要成为社会栋梁就乜都要学,学数学、学科学、学代数、学物理、学电脑、学跆拳道、学吹水、学吹捧。

而且,D“上一代人”成日都觉得我地呢一代人好鬼死幸福。但系,亲爱的爸爸妈妈们,唔知你地返到呢个屋企,睇住D细佬谷到行,博分数o既样,会唔会发现其实我地呢一代人唔系真系好好运,而真系好晕、好晕、好晕啊!

oo既大环境里,家长通常只管细佬要学D乜,但系就唔多知道细佬要D乜;oo既沟通咪就系失败啰!

唔通你真系相信“两文三语”、“多元智能培育教学法”、“创意逻辑”、“人际关系”可以教识我地“如何面对逆境”?

为左我地o既将来,学习是必然的过程,我知,我明白;无可否认,学习固有佢的用处,但系……得闲听下细佬心里谂D乜都系好重要o!

“车”、“唔早讲”、“不知道嘛”,结果“耍赖”同“诈死”就成为我今时今日最有用o既一门学问,哈哈……

P/s:今天是儿童节,忽然想起可爱的麦兜,也想起在四川地震中受难的的孩子们。不知道他们过得如何?

1 comment:

LinkWithin